Uw gasten rekenen op uw gastvrijheid, service en kwaliteit. En dat mogen ze ook want u doet er immers alles aan om uw bedrijf optimaal te laten functioneren en het uw gasten altijd naar de zin te maken. Hoe vervelend is het dan wanneer blijkt dat ook onwelkome gasten, zoals knaagdieren of vliegen, van uw gastvrijheid gebruik maken? In alle horecabedrijven, of het nou een groot hotel of een klein café is, bestaat het risico dat er dergelijke overlast ontstaat.
Het belangrijkste onderdeel is uw goed opgebouwde naam. Deze goede naam komt vooral tot stand door de juiste kwaliteit die uw klanten van u verwachten. En ongedierte kan deze kwaliteit behoorlijk aantasten. Gelukkig is er 2React: dé professionele partij voor ongediertebestrijding in horeca en hotel.
Het Plaagdier Beheersplan
Wij van 2React kennen de risico’s van hotels, restaurants en cafés als geen ander. We weten dus ook dat u zich wilt richten op uw bedrijfsvoering en uw gasten. Daarom nemen wij graag alle werkzaamheden voor preventie en ongediertebestrijding in horeca en hotel van u over. Wij werken met u samen via het steeds weer op maat gemaakte en bijgestuurde Plaagdier Beheersplan.
Waarom Plaagdierpreventie?
Waarom moet u als ondernemer kiezen voor ongediertebestrijding horeca en hotel voor 2React ? 2React is de ideale partner omdat wij inmiddels al tientallen jaren ervaring hebben opgebouwd op het gebied van plaagdierpreventie en ongediertebestrijding. Daarnaast hebben we oog voor het milieu, zijn we gecertificeerd volgens het KAD-keurmerk en werken we altijd volgens de laatste normen zoals HACCP.
Heeft u last van ongedierte of bent u benieuwd naar wat ons Plaagdier Beheersplan voor u kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij zijn 24 uur per dag voor u bereikbaar.